torsdag 29 juni 2017

Äntligen en ny header!

Ja, äntligen!

Jag tror den headern jag hade innan kommer från någon gång i höstas, så det var verkligen dags för en ny, lite somrigare sådan. Och jag var dessutom trött på den andra, då den egentligen var ganska tråkig. Visst, den var väl snygg och sådär, men ändå inte så rolig att titta på, kanske.

Jag vet inte riktigt, men den här headern är jag mer bekväm med just nu! Dels känns den så mycket somrigare, men också lite mer personlig, än den andra. Det är lite tydligare att det är en bokblogg nu. 

Jag vet dock inte om jag är helt färdig. Jag ska fundera lite mer på färgerna. Men jag älskar blått och enligt Elaine Eksvärds bok Snacka snyggt är jag också en havsblå personlighet, så kanske ska jag satsa på blått. Jag funderar dock på att ändra typsnittet, och något jag måste försöka korrigera är bilderna. De är väldigt suddiga nu av någon anledning. Man ser ju inte ens bilden jag tog i Harry Potter och Fenixorden på sida 1000.

Tusen sidor? Sida 1000? Ganska bra, måste jag erkänna! Men nu syns det ju inte, så det blev ju ändå inte så bra... Jag ska försöka lösa det, men under tiden behåller jag det så här! För jag är så trött på den tidigare headern...

Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Fin header! Jag borde också göra en ny snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag väntade ju mer än ett halvår, så ingen panik haha...! Det tar ju dock så mycket tid att göra, för man ska komma på något roligt och fixa bilder och inte minst lyckas med tekniken. Jag förstår inte varför mina bilder är alldeles suddiga... ;)

      Radera

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)