onsdag 8 mars 2017

Läst i februari

Antal böcker: 4 st
"Rivalerna" av Alyson Noël
"Tusende våningen" av Katharine McGee
"Våra kemiska hjärtan" av Krystal Sutherland
"Om du såg mig nu" av Sofia Nordin

Antal sidor: 1281 st
Antal sidor/dag (genomsnitt): ca 46 st

Kommentar: Årets kortaste månad innebar ganska lite läsning, men jag är ändå nöjd, då jag fått ta del av mycket fin läsning. Dessutom hade jag stora problem med att ta mig igenom Tusende våningen, men efter det lästes två böcker på några få dagar. 

Bäst  - "Minst bra":

1. Tusende våningen av Katharine McGee
2. Våra kemiska hjärtan av Krystal Sutherland
3. Rivalerna av Alyson Noël
4. Om du såg mig nu av Sofia Nordin

Mest...
Överraskande: Våra kemiska hjärtan
Sorglig: Tusende våningen
Spännande: Tusende våningen

Bästa...

Karaktär(er): 
Rylin & Watt - Tusende våningen

Titel: Våra kemiska hjärtan
Citat: Det finns många tänkvärda citat i Rivalerna, men inga som verkligen fastnar. 

Annat: -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)