tisdag 19 juli 2016

Jag finns numera på Goodreads!

Hallå, hallå! Tänkte bara snabbt kika in och berätta att numera kan ni hitta mig på Goodreads. Jag har inte helkoll än, men ni borde hitta mig genom att trycka här. Har ingen aning om det fungerar... I alla fall så har jag lagt in alla böcker som jag hittills läst i år där, så det blir lite konstigt. Men, men! Bloggen min har också fått lite förändring. Ändringar i layouten mm...

Gud, alltså! Förlåt för ett väldigt oengagerat inlägg. Just nu ska jag gå och göra lunch, och sedan vill jag njuta lite mer av denna fantastiska sommardag. Så, återigen förlåt! Så här tillbringades förresten förmiddagen:



Jag gick upp klockan åtta, åt frukost och sedan gick jag ut och hoppade studsmatta. Redan då var det nästan för varmt, så jag skyndade mig för att få en uthärdlig lässtund i solen. Nu kan man dö där ute. Jag klagar dock inte, jag älskar sol och värme och sommar! Får väl börja med siesta (eller hur det nu stavas!). 

Ta nu hand om er i värmen så hörs vi om några dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)