onsdag 13 januari 2016

Lyckan...

...när jag har suttit och uppdaterat Netflix hela morgonen i hopp om att första avsnittet i Shadowhunters ska komma ut. Och sedan bara gör det! Jag är idag hemma och är sjuk. Har varit lite snuvig med halsont ända sedan vi kom hem efter att ha varit utomlands, och nu blev det lite mycket. Är så täppt och hostig och trött, så jag fick stanna hemma idag.

Nu kommer jag helt klart roa mig med att se första avsnittet i serien. Varje vecka kommer ett nytt avsnitt ut på Netflix och jag hoppas att det är så bra som jag hoppas. Annars har jag väntat och väntat i månader för ingenting.

Ha det bra, jag återkommer imorgon om vad jag tycker om första avsnittet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)