tisdag 22 december 2015

Bloggpaus tom 31 december

Ni behöver inte vara oroliga, vi pratar inte om någon lång tid. Från och med idag, 22 december, fram till förmodligen 31 kommer jag ta en paus från bloggen, ungefär en vecka alltså. (Skrev tydligen inte månaden i slutet, men tyckte det var uppenbart att vi pratade om december, annars skulle jag nog inte vetat så exakt. Dessutom skrev jag ju att det var ungefär en vecka också.) Tom 31 december.

Jag vill ha tid till att vara med familjen nu när det är jul, och jag tror att alla andra också har ganska fullt upp, så varför ska jag då stressa med att skriva för att ingen ska ha tid att läsa det. Nej, det känns bara onödigt. Så då passar jag på att ta en liten paus från och med nu.

Vi hörs därmed en sista gång 2015 om ett tag och sedan hörs vi med nya tag nästa år. Jag har dessutom planerat in en lite rolig grej att börja året med. Jag tycker i alla falla att den är rolig, den var åtminstone rolig att göra. Får se om ni håller med, men hörs först den 31 december.

Ha en god jul och ett trevligt lov så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)