tisdag 19 maj 2015

Five a week: Week 2


Det här är det andra inlägget i min nya utmaning som jag gör varje tisdag. Om du inte vet vad jag pratar om så kan du läsa mer om "reglerna" här. Veckans fråga är "Favorite authors" och här är mina svar utan någon speciell ordning:

• John Green
• Veronica Roth
• Katarina von Bredow
• Jandy Nelson
• Sarah Dessen

Det var faktiskt svårt att komma på mina favoriter, för oftast har man bara läst en bok eller en serie av en författare, som varit riktigt bra. Fast för att det ska räknas som favoritförfattare för mig känns det nästan som om man ska ha läst flera böcker av författaren och ändå så hamnade Veronica Roth och Jandy Nelson på den här listan...
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)