söndag 12 april 2015

Mitt 100:e inlägg! ❤️

Denna blogg har jag nu haft i nästan 9 månader och det här är mitt 100:e inlägg. Även fast jag fortfarande inte har så många läsare tycker jag att det är väldigt roligt att ha en blogg. Det är roligt när någon kommenterar och man får veta att någon faktiskt läser det man skriver!

Efter att jag har börjat blogga har jag blivit bättre på att skriva olika texter. I och med att jag skriver bokrecensioner efter att jag har läst ut en bok har jag också lärt mig att verkligen tänka på vad en bok handlar om, hur den är skriven och vad jag egentligen tycker om den. Det har gjort att jag blivit bättre på att analysera och sätta ord på mina känslor.

Att blogga har också inspirerat mig mycket på olika sätt. Till exempel så har jag börjat läsa många andra bokbloggar och då fått boktips, bloggartips och annan inspiration.

Så att blogga har utvecklat mig mycket och jag kommer definitivt fortsätta att skriva på den här bloggen. Jag hoppas också att ni fortsätter att läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)