lördag 7 februari 2015

Week 20 – Favorite romance book

Jag kommer faktiskt inte på en riktig romantikbok som jag läst. Jag tror faktiskt inte att jag har läst någon bok som är en romantisk bok. Men jag har självklart läst flera böcker som han innehållit romantik. Jag gillar inte böcker som bara handlar om kärlek och sådär, men det är inget jag har något emot i en bok av annan genre.

Ja, det här blev ett ganska kort inlägg, av den anledning att jag inte har läst någon bok i genren romantik. Det är helt enkelt inte min typ av bok och det är anledningen till veckans väldigt korta 30 days of books-inlägg.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)