lördag 21 februari 2015

Sportlov!

Hej, hej, förlåt att jag inte bloggat någonting sedan... Ett väldigt långt tag. Jag lyckades inte ens göra något inlägg förra helgen. Jag har haft väldigt mycket i skolan den här veckan. Vi har haft flera läxförhör och inlämningsuppgifter och det känns som att jag inte har gjort något annat än att pluggat den här veckan. Kanske för att jag inte har det..? Ja, inte har jag hunnit läsa särskilt mycket heller. Jag håller på med en bok just nu, men jag har knappt hunnit läsa någonting. Det är bara på kvällarna jag har hunnit läsa lite.

Nu har jag äntligen sportlov vilket ska bli väldigt skönt. Det känns som att alla läxorna och inlämningsuppgifterna kom vid samma tid. Egentligen skulle jag ha haft matteprov den här veckan också. Som tur var flyttades det fram vilket gjorde att jag fick en läxa mindre. Tur det.

Imorgon kommer det i alla fall ett 30 days-inlägg. Jag får väl se om jag har lite mer tid för läsning nu när det är lov och då kanske det kommer en recension om jag lyckas läsa ut några böcker. Februari är nästan slut och jag tycker att det känns som att månaden precis började... Ja, det är ju ändå den kortaste månaden.

Annars får ni som nu har lov ha ett väldigt bra lov. Och ni som redan har haft lov, hoppas det var bra. Och ni som har lov snart, hoppas att ni också får ett bra lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)