torsdag 1 januari 2015

Hej 2015!

Ja, nu är det alltså ett nytt år och jag hoppas att ni har fått en bra start på år 2015. Från och med i år kommer jag att räkna böckerna jag läser i år. Jag vet att många brukar göra mål för hur många böcker de ska läsa, men jag har inte så bra koll på hur många böcker jag läser under ett år, så därför ska jag bara räkna de böcker jag läser och istället försöka slå det antalet nästa år.

Det här året har jag läst väldigt många bra böcker och jag vet helt ärligt inte vilken som är den bästa, utan jag har flera favoriter och här är dom:

• Divergent-trilogin av Veronica Roth
• Legend-trilogin av Marie Lu
• Ädelstenstrilogin av Kerstin Gier (Har dock inte läst sista delen än)
• Förr eller senare exploderar jag av John Green

De flesta av de här böckerna finns recenserade och du hittar dom enkelt under fliken "Mina favoriter".


Så jag hoppas att ni hade ett trevligt nyårsfirande igår (och imorse...:]), och jag önskar er alla ett gott nytt år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)