tisdag 9 september 2014

Ny bokhylla

Hej, idag fick jag hem ett väldigt roligt paket från "Smarta saker". Jag hade beställt två stycken "Osynliga bokhyllor". Dom är formade som ett L och man skruvar upp dom på väggen och staplar böcker på. Då ser man inte själva hyllan, och det ser väldigt snyggt ut. Jag har inte så många egna böcker, jag lånar mest på biblioteket, men det kan vara kul att ha de böcker jag har snyggt uppsatta på väggen. Om ni inte förstår hur hyllan ser ut kan ni söka på "Osynlig bokhylla" så ser ni hur det ser ut.

Bokhyllan heter "Conceal" och kommer ifrån märket Umbra. Den finns att köpa på tex. Smarta saker & Bluebox.

Just nu har jag mycket prov, läxor och inlämningsuppgifter i skolan, så därför vet jag inte hur mycket jag kommer hinna blogga under den här veckan, men jag ska försöka att lägga upp någon bokrecension i helgen eller kanske tidigare.

Jag har inte öppnat förpackningen än, för jag ska
inte sätta upp hyllorna förrän jag har gjort om i
mitt rum, men så här ser dom i alla fall ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du vill kommentera mitt inlägg! Notera dock att frågor om litterära analyser eller andra skolarbeten enbart besvaras via Swish. Mejla lexie.tusensidor@gmail.com för Swishnummer :)